Na této stránce Vám podám rozbor reklamy. Vybral jsem si ji, protože notoricky známá.
Reklama vyobrazuje poklidný odpolední den. Muž ve středních letech natírá příjezdou bránu červenou barvou. Za zády mu stojí buzerující tchýně. "Měl si to natřít modrou," opakuje. Hřeb reklamy nastane když muž věcně odpoví: "Až to budu natírat příště - vy už tady nebudete."Pak střih a krátká ukázka produktu se slovy, které nás mají přesvědčit o dlouhotrvajícím účinku barvy.
Reklama je zaměřena na muže ve středních letech, kteří nenávidí své tchýně (stejně jako protagonista reklamy).Což je logické, protože jsou to právě manželé co nejčastěji vykonávají domácí práce. Tvůrci očividně vsadili na vtip, jež zaujme nehledě na generaci.
Tvůrci reklamy nám chtějí připomenout jak nesnášíme neustále kecající tchýně a jejich opakující se výčitky.
Jak už jsem naznačil reklama nám předhazuje stereotypizovaný vztah s tchýní a zeťem.
V pozadí celé raklamy i počas rozhovoru, můžeme slyšet cvrdlikání ptáků, čímž se tvůrci snaží dokreslit pokojnou atmosféru letního odpoledne.
Chcete se dozvědět i o dalších zemích světa? Navštivte stránky, které vytvořili moji spolužáci. Které země si vybrali?