Rozbor reklamy

Na této stránce Vám podám rozbor reklamy. Vybral jsem si ji, protože notoricky známá.

Obsah reklamy

Reklama vyobrazuje poklidný odpolední den. Muž ve středních letech natírá příjezdou bránu červenou barvou. Za zády mu stojí buzerující tchýně. "Měl si to natřít modrou," opakuje. Hřeb reklamy nastane když muž věcně odpoví: "Až to budu natírat příště - vy už tady nebudete."Pak střih a krátká ukázka produktu se slovy, které nás mají přesvědčit o dlouhotrvajícím účinku barvy.

Cílová skupina

Reklama je zaměřena na muže ve středních letech, kteří nenávidí své tchýně (stejně jako protagonista reklamy).Což je logické, protože jsou to právě manželé co nejčastěji vykonávají domácí práce. Tvůrci očividně vsadili na vtip, jež zaujme nehledě na generaci.

Přesvědčovací techniky

Tvůrci reklamy nám chtějí připomenout jak nesnášíme neustále kecající tchýně a jejich opakující se výčitky.

Hodnoty

Jak už jsem naznačil reklama nám předhazuje stereotypizovaný vztah s tchýní a zeťem.

Obrázky a hudba

V pozadí celé raklamy i počas rozhovoru, můžeme slyšet cvrdlikání ptáků, čímž se tvůrci snaží dokreslit pokojnou atmosféru letního odpoledne.

 

Vyhledávání

Cestujeme po světě

Chcete se dozvědět i o dalších zemích světa? Navštivte stránky, které vytvořili moji spolužáci. Které země si vybrali?

© 2012 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode